Vill du vara med i Halmstads kyligaste förening? Klart du vill!

Är du under 18 år badar du gratis i bastun tillsammans med vuxen medlem och behöver inte betala medlemsavgift.

Gör så här för att bli medlem:

1. Betala avgiften

Betala 300 kronor till bankgiro 5637-6452. Skriv ditt namn och din e-post i bankens meddelandefält.
Studentmedlemskap 200kr.

Du kan också swisha 300 kr (student 200kr) till 1233667599 - skriv namn och e-post i meddelandefältet.

Du betalar medlemsskap per kallbadsäsong (en kallbadsäsong sträcker sig från 1 sep - 31 aug). Genom att bli medlem stödjer du föreningens arbete och får tillgång till att boka bastun vid Gröningen.

Under perioden oktober-maj (samt även under sommaren 2024) kan du som är medlem boka vår bastu, som är placerad vid Gröningen i Halmstad.

2. Fyll i formuläret

Fyll i formuläret nederst på den här sidan. Om du betalar för flera personer samtidigt skriv också deras namn och mejladresser i meddelandefältet.

Det kan ta några dagar innan ditt medlemskap är registrerat, då det hanteras manuellt. När ditt medlemsskap är registrerat kommer du att få ett mejl för att kunna logga in på BokaMera-appen där du bokar bastun. Får du inget mejl - kontakta föreningen så ska vi se till att lösa det.

bli medlem för att:
  • Boka bastun