Om föreningen

Vi är en ideell förening som bildades i januari 2021 för att stärka kallbadkulturen i Halmstad. Vi jobbar för:

Kalla bad och varma hjärtan är det som förenar oss. Vi jobbar för en levande och inkluderande kallbadkultur i Halmstad. I det jobbet ingår att få till trygga och tillgängliga året runt-badplatser och bastuanläggningar på flera platser i kommunen. Men det vi drömmer om allra mest är så klart ett kallbadhus!

Genom att bli medlem i föreningen stöttar du det här.

Du kan bli medlem för 300 kr/kallbadsäsong (en säsong löper från 1 sept - 31 aug). Är man under 18 år behöver man inte bli medlem, men bastar i målsmans sällskap.

Som medlem har du möjlighet att boka Tylös bastu på Gröningen, Östra stranden.

Halmstad kallbadförenings styrelse består av:

Mikael Abrahamsson (ordförande), Ulf Arrhenius (vice ordförande), Titti von Bothmer Östling (sekreterare), Anneli Petersson (kassör),  Magnus Malmgren (ledamot), Gun-Britt Sunessom (ledarmot), Tobias Klaren (adjungerad ledamot) och Carina Haggren (adjungerad ledamot)

Du kan kontakta styrelsen genom att skicka ett mejl till halmstadkallbadforening@gmail.com

Styrelsen: Bakre rad: Titti, Magnus, (Martin). Främre rad: Anneli, Mikael, Ulf.
Carina

Tobias

Gun-Britt

Följ oss på sociala medier

Gilla och följ Halmstad kallbadförenings Facebook-sida och Halmstad kallbadförening på Instagram där medlemmar och andra intresserade kan mötas och uppdatera sig kring kallbad i Halmstad. På Facebooksidan hittar du nyheter, aktiviteter och erbjudanden för föreningens medlemmar.
Tagga gärna Halmstad kallbadförening med dina bilder.