Uppdatering av BokaMera kräver att du skapar nytt lösenord som användare

Kära medlemmar! Här kommer info om uppdatering av BokaMera, appen som du använder för att boka vår bastu på Gröningen.

Imorgon måndag den 28/11 så byter BokaMera inloggningssystem. Det betyder att du kommer att bli ombedd att skapa ett nytt lösenord.

Du kan behålla ditt gamla lösenord, men du behöver registrera det igen.

Vad innebär det för mig?
Du kommer behöva återställa och välja ett nytt lösenord första gången du ska logga in efter den 28/11. Det kommer finnas tydliga instruktioner hur du begär nytt lösenord.

Varför gör ni detta?
Vi uppdaterar regelbundet våra program för att följa senaste tekniken och det innebär även ett ännu säkrare sätt att hantera inloggningsuppgifterna.

Varför kan jag inte behålla mitt gamla lösenord?
Då alla lösenord är krypterade så har vi ingen möjlighet att kunna läsa ut vad ert tidigare lösenord var. Ni kan dock välja att skapa ert nya lösenord med samma som ni hade tidigare.

Behöver jag veta mitt gamla login?
Du behöver endast veta vilken e-post du loggat in med och även ha tillgång till att läsa e-posten för detta kontot då vi skickar återställningslänken dit.

Har du frågor?
Kontakta föreningen via mejl: halmstadkallbadforening@gmail.com